سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

این بخش در حال تکمیل شدن می باشد , لطفا سوالات خود را به آدرس customercare@ehsanserver.com ارسال نمایید

 


سوال : آیا همه میتوانند سرویس USSD خریداری و فعال نمایند ؟

جواب : بلی تمام افراد حقیقی و حقوقی به شرط تایید پروپزال خود میتوانند درخواست سرویس USSD به صورت اختصاصی و زیر مجموعه نمایند


سوال : سر شماره و زیر مجموعه چیست ؟

جواب : سرشماره به شماره ی اصلی سرویس همانند 6060 گفته می شود که به صورت #6060* شماره گیری میگردد و شماره ی زیر مجموعه در واقع زیر مجموعه ی سر شماره ی اصلی می باشد همانند عدد 40 در شماره ی #40*6060* که شماره ی 40 زیر شماره ی سر شماره ی 6060 می باشد.

عدد 6060 صرفا برای مثال بوده و مربوطه به احسان سرور نمی باشد.


سوال : تفاوت سفارش سرویس USSD برای مراکز دولتی و خصوصی چیست ؟

جواب : سرویس های دولتی کاملا از سرویس های غیر دولتی جدا بود و برخی از سرویس های دولتی نیاز به خدمات بیشتر و ترافیک بالاتر می باشند.


سوال : آیا امکان پرداخت از طریق USSD وجود دارد ؟

جواب : بلی , امکان پرداخت به دو صورت پرداخت بانکی ( USSD-POS ) و کسر هزینه از اعتبار کاربر ( VAS ) موجود می باشد که هر کدام دارای شرایط خاص خود می باشند.


سوال : آیا در صورت خرید سرشماره زیر شماره های آن سرشماره هم متلق به خریدار خواهد بود ؟

جواب : بلی در صورت خرید سرشماره تمامی زیر شماره ( زیر مجموعه ) های موجود در سر شماره متعلق به خریدار خواهد بود.

 


سوال : آیا در صورت خرید سرشماره امکان فروش و ارایه زیر شماره های آن به غیر امکان پذیر خواهد بود ؟

جواب : با ارسال درخواست و موافقت احسان سرور و اپراتور امکان پذیر می باشد.


سوال : آیا منو های موجود در سرویس اختصاصی و قابل تغییر است ؟

جواب : بلی منو های سرویس USSD ( چه سر شماره و چه زیر مجموعه ) با هماهنگی قبلی قابل تغییر است.


سوال : مراحل درخواست سرویس USSD به چه صورت می باشد ؟

جواب : تمامی مراحل درخواست سرویس USSD در بخش ” مراحل درخواست سرویس USSD ” در همین سایت درج شده است.


سوال : نحوه ی اتصال به سرویس USSD و وب سرویس های سرویس به چه صورت می باشد ؟

جواب : ارتباط بین سرویس USSD و سرور ( دیتا بیس ) شما از طریق وب سرویس می باشد , پس از تایید پروپزال و پرداخت هزینه های مربوطه یک فایل PDF حاوی روش کد نویسی برای وب سرویس برای شما ارسال میگردد که برنامه نویسان شما می بایست بر اساس آن فایل یک وب سرویس آماده و از بخش تیکتینگ , با حساب کاربری خود آن را به واحد فنی USSD ارسال نمایید.


سوال : آیا درخواست برنامه نویسی وب سرویس اختصاصی سرویس USSD یا برنامه نویسی پروژه ی USSD به احسان سرور امکان پذیر است ؟

پاسخ : بلی برای این منظور باید درخواست خود مبتنی بر وب سرویس اختصاصی یا برنامه نویسی پروژه ی شما ارسال نمایید و پس از صدور فاکتور و پرداخت هزینه ی برنامه نویسی پروژه ی شما توسط برنامه نویسان و متخصصان احسان سرور انجام و تحویل شما میگردد.


سوال : آیا کاربران تمامی اپراتور ها میتوانند از USSD استفاده کنند ؟

جواب : سرویس ابتدا بر روی یک اپراتور اجرا و در صورت رساندن تامین حداقل ترافیک تضمین شده میتوانید این سرویس را بر روی سایر اپراتور ها نیز با پرداخت هزینه های مربوطه اجرا نمایید ,  هزینه ی راه اندازی و اجرای سرویس بر روی سایر اپراتور ها متفاوت و جداگانه دریافت خواهد شد.


سوال : در پروپزال چه مواردی باید درج گردد ؟

جواب : 1. شرح سرویس 2.مخاطبین سرویس 3.محصولات نهایی یا دلیل استفاده کاربران از این سیستم 4.شرح و سناریوی منوی USSD به صورت کامل 5.سایر توضیحات مرتبط

توجه : دقت نمایید پروپزال می بایست به صورت واضح و دقیق تکمیل شود و از هرگونه توضیحات غیر ضروری و هجو پرهیز نمایید.

اطلاعات تکمیلی : کلیک کنید


شرایط درخواست سرویس USSD چیست ؟

شرایط درخواست سرویس برای هر نوع شخصیت متفاوت است لطفا شخصیت خود را انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک کنید :

در صورتی که از سوی سازمان دولتی درخواست مینمایید ارایه نامه رسمی از اداره کل سازمان مربوطه الزامیست !


سوال : آیا امکان ارایه زیر مجموعه با شماره ی زیر مجموعه وجود دارد ؟

جواب : خیر ! برای این منظور می بایست سرشماره خریداری نمایید.


تعداد کاراکتر های منو ی سرویس USSD چه میزان می باشد ؟

جواب : حداکثر کاراکتر ها هر منوی USSD در 140 کاراکتر انگلیسی و 70 کاراکتر فارسی می باشد.


سوال : آیا امکان ارسال متن توسط کاربر وجود دارد ؟

جواب : بلی کاربر ( از طریق تلفن همراه خود به شرط پشتیبانی ارسال متن ) میتواند 140 کاراکتر انگلیسی یا 70 کاراکتر فارسی ارسال نماید , البته امکان ارسال متن فارسی به شرط استفاده از یونیکد های مناسب زبان فارسی میسر می باشد.


 

سایر سوال ها بزودی …

 

 

یکی دیگر از روش های ارتباط با ما و مطرح نمودن سوالات استفاده از سیستم تیکتینگ سایت می باشد که میتوانید سوالات خود را مطرح و پیگیری نمایید ( برای پیگیری تیکت های خود می بایست در سیستم عضو شوید )

سوالاتی که به دفعات پرسیده شوند در این بخش درج خواهند شد.

 

 

Comments are closed.