سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

این بخش در حال تکمیل شدن می باشد , لطفا سوالات خود را به صورت کامنت در زیر پست مطرح نمایید و یا به آدرس ایمیل customercare@ehsanserver.com ایمیل بفرستید.

 


سوال : آیا همه میتوانند سرویس USSD خریداری و فعال نمایند ؟

جواب : بلی تمام افراد حقیقی و حقوقی به شرط تایید پروپزال خود میتوانند درخواست سرویس USSD به صورت اختصاصی و زیر مجموعه نمایند


سوال : سر شماره و زیر مجموعه چیست ؟

جواب : سرشماره به شماره ی اصلی سرویس همانند 6060 گفته می شود که به صورت #6060* شماره گیری میگردد و شماره ی زیر مجموعه در واقع زیر مجموعه ی سر شماره ی اصلی می باشد همانند عدد 40 در شماره ی #40*6060* که شماره ی 40 زیر شماره ی سر شماره ی 6060 می باشد.


سوال : تفاوت سفارش سرویس USSD برای مراکز دولتی و خصوصی چیست ؟

جواب : سرویس های دولتی کاملا از سرویس های غیر دولتی جدا بود و برخی از سرویس های دولتی به صورت رایگان یا با هزینه ی کمتر ارایه خواهد شد و پس از تکمیل مراحل ( پروپزال و تایید آن ) قرارداد ادارات دولتی در اداره ی اپراتور مربوطه عقد خواهد شد.


سوال : آیا امکان پرداخت از طریق USSD وجود دارد ؟

جواب : بلی , از تا تاریخ اول مهر ماه پرداخت مستقیم با کارت بانکی وجود دارد , پس از مهر ماه روش جدید پرداخت با USSD ارایه خواهد شد که توسط سامانه ی جدید بانک مرکزی بجای استفاده از شماره کارت , شماره تلفن جایگزین آن خواهد شد و روال پرداخت ها به صورت سابق انجام خواهد شد , البته این روش فعلا قطعی نیست و تا زمان قطعیت روش پرداخت بر روی فاکتور ها بخش درگاه پرداخت منظور نخواهد شد.


سوال : آیا در صورت خرید سرشماره زیر شماره های آن سرشماره هم متلق به خریدار خواهد بود ؟

جواب : بلی در صورت خرید سرشماره تمامی زیر شماره ( زیر مجموعه ) های موجود در سر شماره متعلق به خریدار خواهد بود.


سوال : آیا منو های موجود در سرویس اختصاصی و قابل تغییر است ؟

جواب : بلی منو های سرویس USSD ( چه سر شماره و چه زیر مجموعه ) با هماهنگی قبلی قابل تغییر است.


سوال : مراحل درخواست سرویس USSD به چه صورت می باشد ؟

جواب : تمامی مراحل درخواست سرویس USSD در بخش ” مراحل درخواست سرویس USSD ” در همین سایت درج شده است.


سوال : نحوه ی اتصال به سرویس USSD و وب سرویس های سرویس به چه صورت می باشد ؟

جواب : ارتباط بین سرویس USSD و سرور ( دیتا بیس ) شما از طریق وب سرویس می باشد , پس از تایید پروپزال و عقد قرارداد یک فایل PDF حاوی روش کد نویسی برای وب سرویس برای شما ارسال میگردد که برنامه نویسان شما می بایست بر اساس آن فایل یک وب سرویس آماده و از بخش تیکتینگ , با حساب کاربری خود آن را به واحد فنی USSD ارسال نمایید.


سوال : آیا درخواست برنامه نویسی وب سرویس اختصاصی سرویس USSD یا برنامه نویسی پروژه ی USSD به احسان سرور امکان پذیر است ؟

پاسخ : بلی برای این منظور باید درخواست خود مبتنی بر وب سرویس اختصاصی یا برنامه نویسی پروژه ی شما ارسال نمایید و پس از صدور فاکتور و پرداخت هزینه ی برنامه نویسی پروژه ی شما توسط برنامه نویسان و متخصصان احسان سرور انجام و تحویل شما میگردد.


سوال : آیا کاربران تمامی اپراتور ها میتوانند از USSD استفاده کنند ؟

جواب : سرویس ابتدا بر روی یک اپراتور اجرا و در صورت رساندن تامین حداقل ترافیک تضمین شده میتوانید این سرویس را بر روی سایر اپراتور ها نیز با پرداخت هزینه های مربوطه اجرا نمایید ,  هزینه ی راه اندازی و اجرای سرویس بر روی سایر اپراتور ها متفاوت و جداگانه دریافت خواهد شد.


سوال : در پروپزال چه مواردی باید درج گردد ؟

جواب : 1. شرح سرویس 2.مخاطبین سرویس 3.محصولات نهایی یا دلیل استفاده کاربران از این سیستم 4.شرح و سناریوی منوی USSD به صورت کامل 5.سایر توضیحات مرتبط

توجه : دقت نمایید پروپزال می بایست به صورت واضح و دقیق تکمیل شود و از هرگونه توضیحات غیر ضروری و هجو پرهیز نمایید.


شرایط درخواست سرویس USSD چیست ؟

شرایط درخواست سرویس برای هر نوع شخصیت متفاوت است لطفا شخصیت خود را انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک کنید :

در صورتی که از سوی سازمان دولتی درخواست مینمایید ارایه نامه رسمی از اداره کل سازمان مربوطه الزامیست !


سوال : آیا امکان ارایه زیر مجموعه با شماره ی زیر مجموعه وجود دارد ؟

جواب : خیر ! برای این منظور می بایست سرشماره خریداری نمایید.


تعداد کاراکتر های منو ی سرویس USSD چه میزان می باشد ؟

جواب : حداکثر کاراکتر ها هر منوی USSD در 140 کاراکتر انگلیسی و 70 کاراکتر فارس می باشد.


سوال : آیا امکان ارسال متن توسط کاربر وجود دارد ؟

جواب : بلی کاربر ( از طریق تلفن همراه خود به شرط پشتیبانی ارسال متن ) میتواند 140 کاراکتر انگلیسی یا 70 کاراکتر فارسی ارسال نماید , البته امکان ارسال متن فارسی به شرط استفاده از یونیکد های مناسب زبان فارسی میسر می باشد.


 

سایر سوال ها بزودی …

 

 

یکی دیگر از روش های ارتباط با ما و مطرح نمودن سوالات استفاده از سیستم تیکتینگ سایت می باشد که میتوانید سوالات خود را مطرح و پیگیری نمایید ( برای پیگیری تیکت های خود می بایست در سیستم عضو شوید )

سوالاتی که به دفعات پرسیده شوند در این بخش درج خواهند شد.

 

 

4 Responses to “سوالات متداول

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *