پرداخت موبایلی MPG

پرداخت موبایلی MPG

پرداخت موبایلی MPG



سرویس MPG مخفف عبارت Mobile Payment Gateway یا همان سرویس پرداخت موبایلی نوعی پرداخت بانکی ویژه اپلیکیشن های موبایل که نیازمند پرداخت با کارت بانکی و دریافت تاییدیه پرداخت به صورت مستقیم به اپلیکیشن بدون نیاز به داشتن وب سایت می باشد.

این سرویس به دو روش ارایه میگردد

SDK :

MPG-SDK : این سرویس در واقع یک SDK است که در داخل اپلیکیشن ارائه‌دهندهٔ سرویس قرار می‌گیرد، یعنی نیازی به این نیست که سرویس‌دهنده، کاربر را از محیط اپلیکیشن خارج کند، در واقع این SDK در داخل اپلیکیشن قرار دارد. یک صفحه خاص حین پرداخت برای کاربر نمایش و پرداخت از طریق آن صفحه انجام می شود.

AAR :

MPG-AAR : بانکی به همراه اپلیکیشن شما بر روی تلفن همراه کاربر شما نصب و برای پرداخت اپلیکیشن پرداخت فعال و پس از پرداخت کاربر اطلاعات و تاییدیه پرداخت به اپلیکیشن شما ارسال میگردد.

 

از طریق درگاه پرداخت موبایلی (MPG)، خریدار با ارائه‌ی شماره موبایل خود قبل از مرحله پرداخت می تواند به لیستی از کارت‌هایی که از طریق آن تراکنش انجام داده، دسترسی پیدا ‌کند و از این به بعد نیازی به وارد کردن شماره 16 رقمی کارت بانکی خود نخواهد داشت. در هر بار پرداخت، پرداخت کننده تنها با فهرستی از نام و شماره کارت‌های ثبت شده خود مواجه میشود و پس از انتخاب کارت موردنظر، سایر مراحل پرداخت را طی خواهد کرد.

 

 


از مزایای پرداخت با MPG :

 


امکانات قابل ارایه :

  • پرداخت آنی صرفا با شماره گیری کد.
  • پرداخت با کد صورت حساب یا کد های ویژه.
  • خرید شارژ تلفن همراه اعتباری و نمایندگی فروش شارژ.
  • پرداخت ویژه شرکت ها و سازمان ها دارای شناسه.
  • پرداخت انواع قبوض و جریمه ها و نمایندگی سامانه پرداخت قبض.
  • ارایه خدمات ویژه سازمان ها و مراکز خاص ( بیمه ها , خیریه‌ها و … ).
  • خدمات موجودی گیری و صورت حساب کارت.
  • سایر ( پیگیری تراکنش ،تراکنش کارت و… ).

 

برای درخواست سرویس پرداخت با MPG :

  1. ثبت نام در سیستم CRM احسان سرور
  2. ثبت درخواست سرویس پرداخت با USSD از طریق تیکت با حساب کاربری شخصی و دریافت شماره پرونده
  3. تکمیل و ارسال فرم به همراه تصویر مدارک از طریق تیکت
  4. بررسی مدارک و درخواست توسط کارشناس احسان سرور و سرویس دهنده بانکی PSP
  5. پرداخت هزینه درگاه USSD
  6. ارسال اطلاعات درگاه از طریق سیستم CRM و فعالسازی آن

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم تماس با ما و یا ارسال پیام از طریق واتس اپ یا ایمیل سوالات خود را مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *